Estimadas veciñas e veciños:

O 17 de decembro de 1999 a Asemblea Xeral de Nacións Unidas declarou o 25 de novembro como Día Internacional da Eliminación da violencia contra as Mulleres, convidando a gobernos, organizacións internacionais e organizacións non gobernamentais a desenvolver actividades dirixidas a sensibilizar á poboación respecto da situación de violencia na que viven moitas mulleres. Dende o ano 2003 ata maio de 2017, a Delegación do goberno rexistrou 53 asasinatos machistas en Galicia e 780 no Estado Español.

Desde a Concellería de Igualdade e Benestar Social do Concello de Cuntis, consideramos que a actual situación require dunha resposta unánime de toda a sociedade que poña de manifesto o rexeitamento de todas as formas de violencia contra as mulleres. Para iso animamos a toda a poboación a implicarse na conmemoración do 25 de novembro.

“CUNTIS EN NEGRO” é a campaña que este ano poñemos en marcha dende o Concello para conmemorar o Día Internacional contra a Violencia de Xénero, como se acordou na última reunión do Consello Local de Igualdade. Esta campaña desenvólvese conxuntamente con outras 71 vilas e cidades galegas e as Deputacións de A Coruña, Lugo e Pontevedra baixo o lema En Negro contra as Violencias, co obxecto de poñer sobre as axendas, coa maior contundencia posible, a violencia machista como un problema público de toda a sociedade.

Queremos Cuntis libre de Violencias machistas!!

Así, dende o Concello DO 23 AO 26 DE NOVEMBRO propoñemos vestir de loito a nosa vila, en sinal de dor por todas as mulleres que sofren violencia machista e como resposta á mais dura das súas consecuencias, o asasinato, e implicar a todo o pobo de Cuntis e as súas parroquias. Deste xeito, todos os edificios públicos vestirán de negro entre os días 23 e 30 de novembro, e o día 24 faremos unha concentración diante da Casa do Concello para ler un Manifesto conxunto.

Convidámosvos a que vos sumedes a esta Campaña, as asociacións, tendas, comercios, empresas, bares, postos de mercado, etc.,  vestindo de negro, e que este espírito de loito se transmita a toda a cidadanía, participando de diverso xeito: asistindo ás concentracións o venres 24 ás 12:00 no C.P.I Aurelio Marcelino Rey García, e ás 12:30 diante da Casa do Concello, vestidxs de negro e/ ou facer algún tipo de manifestación pública, nas redes sociais poñendo os logos identificativos, gravando algún vídeo, sacando fotos con camisetas e outros materiais deseñados para esta campaña e poñelas nas redes, e calquera outra cousa que se vos ocorra e sirva para a finalidade da campaña.

Se o desexades,  enviarémosvos material e información que tamén compartiremos nas redes sociais e páxina web (http://www.concellodecuntis.es/) para que vos mesmas/os podades descargala. So tedes que chamar ao teléfono 986185723 ou enviar un correo electrónico a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo., nome da asociación e a persoa de contacto (nome e teléfono), antes do 20 de novembro.

Podedes ter mais información sobre a Campaña en http://ennegrocontraasviolencias.gal/

#Cuntisennegro

#Galiciaennegro

#Contraasviolencias

Lectura do manifesto:

Agardando contar coa túa participación,

Recibe un cordial saúdo,

Concepción Campos Fernández,

Concelleira de Igualdade e Benestar Social.

Concello de Cuntis

Download this file (manifesto.pdf)Manifesto[ ]96 kB
Download this file (pancarta-balcon-Cuntis-ennegro.pdf)Pancarta[ ]263 kB
Download this file (pegatina-espazo.pdf)Pegatina[ ]788 kB