Convoca.

Concello de Cuntis: 1 praza de Técnico/a en prevención de drogodependencias. Réxime laboral de duración determinada, para a execución do "Proxecto de Prevención das Drogodependencias e condutas Adictivas no Eido Local"  nos concellos de  Cuntis, Barro,  Moraña e Portas.

Requisitos.

Calquera das titulacións: Licenciatura ou Grado en Psicoloxía; Grado en Educación Social e Grado  Traballo Social. Estar en posesión do permiso de conducir.

Prazo e lugar de presentación de solicitudes.

Cinco días hábiles a partir do seguinte á publicación deste anuncio, no Rexistro do concello de Cuntis, de luns a venres en horario de 9:00 a 13:30 horas.  Se o fai por outros medios contemplados na lexislación, teñen que mandar por fax (986533995) ou por correo electrónico (Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.) a instancia co sello de entrada no rexistro correspondente, onde se vexa a data e que se presenta dentro do prazo.

Instancia de solicitude así como bases e demais requisitos da convocatoria: Concellos de Cuntis, Barro, Moraña e Portas. Tamén se poden descargar dende esta páxina web.

Cuntis, 27 de decembro de 2017.

O ALCALDE,

PRAZO PARA PRESENTAR INSTANCIAS, DO XOVES, 28  DE DECEMBRO DE 2017 AO XOVES 4 DE XANEIRO DE 2018, AMBOS INCLUSIVE